תדר אחד + 4 רבדים = הגשמה

“חופש אמיתי מגיע כאשר אנו מתייחסים לארבעת הרבדים המרכיבים אותנו”

הרובד האנרגטי
מזמין אותנו להתחבר לעצמנו ולהעיז ולחלום חלומות גדולים.

אז אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות מה נרצה לעשות למשל בהגשמה האישית?

מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות?

אפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו מצב שאתם מבקשים להגיע כך שאתם נכנסים לתוך העתיד ומושכים אותו , ממגנטים בתודעה שלכם אל תוך ההווה.

הרובד המנטלי החשיבתי
“יציאה לחופשי” דורשת תהליך כי המחשבה מאד פעילה. מחשבות של ספק ביכולות , חוסר אמונה ליצור מציאות רצויה, להגשים, אך זהו תהליך מבורך המבודד את הספקות לגבי עצמכם.

תחשבו עכשיו על אדם כלשהו שנמצא בהגשמה של משהו דומה למה שאתם רוצים להגשים: בין אם למצוא זוגיות או שפע או בריאות ואולי פרנסה וכו’, תכנסו לראש של אותו אדם, איך אותו בן אדם לפי דעתכם חושב?
אם תרצו להצליח באיזה שהוא תחום נסו לקבל השראה מאותו אדם. מהם דרכי החשיבה של אותו אדם שהביאו אותו להצלחה ותאמצו מחשבה אחת כדי לצאת מתבנית החשיבה שלכם.

( לקשקש על נייר למשל, כמו שהיינו ילדים מאד משחרר את המחשבה שלנו) .

הרובד הרגשי
גם הרובד הזה  דורש תהליכים כי אנו מונעים על ידי מנגנונים רגשיים שמפעילים אותנו, אותם כפתורי הפעלה אוטומטיים – מישהו אמר מילה ומיד אנו נפגעים או כועסים או מגיבים באופן כלשהו שיושב על היסטוריה שדורשת טיפול עמוק אבל ניקח דוגמא לחופש ממקום אחר:
מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות- כמדינה אנו עוברים ממצב של עצבות, הזדהות, ממקום מאד כואב למקום של חגיגה ושמחה –איך עושים זאת שנה אחר שנה?
אנו עושים בחירה “סוויץ רגשי” (כדי לבחור רגשות צריך לעשות תהליכים עמוקים איך להשתחרר מהמנגנונים הקיימים)
כדי ללמוד לשנות רגש כדאי לקחת משהו שקרוב למציאות שלכם
לדוגמא אדם שחווה אבל אם יקח חיבור לשמחה זה לא  מציאותי באותו זאמן אך אם יבחר להחבר לשלווה ולשאול מה יכול לעזור לו להיכנס ולו לרגע לשלווה?.
להתחבר לרגש מעלה אנרגיה כמו שמחה אפשרי ע”י תזכורת על אותם פעמים שהרגשתם שמחה. שמחה על היש והטוב בחיים. כל מה שיכול לתגבר את השמחה.

הרובד הפיזי
להרגיש חופש ברובד הגופני יכול להיות להניע את הגוף בחופשיות ובעיקר לצאת לפעולה.

תבחרו נושא מקדם בחיים ותשאלו את עצמכם אם הייתם חופשיים מכל מגבלה מה הייתם עושים? תאפשרו פעולה קטנה מתוך חופש פנימי משהו שמשחרר אתכם  משהו שלוקח אתכם קדימה באותו נושא. לפעמים הפחד שלנו להכשל מונע מאיתנו ותוקע אותנו במקומות לא חופשיים בכלל והרבה פעמים פשוט לעשות.

כשאנו עומדים במקום אחד רואים נוף מסויים מה קורה שזזים? הנוף משתנה אפשר להיפתח לנופים חדשים ולמצוא שבילים חדשים שלא חשבתם .

החופש שלנו יכול לנבוע מתנועה. לא לחכות לכל מיני תשובות או למצב מיטבי שיקרה ואז נעשה פעולה אלא פשוט לעשות וכשמתחילים לזוז הנוף משתנה ונפתח והתובנות והאפשרויות והמגנוט של האנשים הנכונים או הידע הנדרש אכן מתמגנט אלינו .

(לקוח מתוך האתר של שיטת אומגה)

אהבת? אפשר לשתף מכאן

עוד בנושא

אלרגיות- סיפורה של נ’

“כל שמפו לשיער עושה לי צרות בראש….” נ’ אשה בשנות החמישים שלה הגיעה אלי לטיפול בתמציות תדרים בגלל אלרגיה ארוכת שנים לשמפו לשיער ולאיפור מכל סוג שהוא. שימוש בשמפו גרם לה לגירודים חזקים בראש (לטענתה לא היה סוג שמפו שלא ניסתה) ובגלל זה תמיד היתה עם שיער קצוץ שתספיק לה שטיפה במים. גם איפור הקל

לקריאה »

איך להוציא לפועל שינוי/שיפור בכל תחום בחיינו?

מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות? תאפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו מצב כך שאתם נכנסים לתוך העתיד ומושכים אותו אל תוך ההווה בתודעה שלכם במחשבה שלכם.הרובד האנרגטי – מזמין אותנו להתחבר מחדש לחזור – חופש לחלום חלומות גדולים. אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות

לקריאה »

איך משפיעה “אומגה” על הבריאות

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?   בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה

לקריאה »
Scroll to Top

מתנה הדרכה קצרה: שינוי בארבעה רבדים

אישור דיוור(חובה)
דילוג לתוכן