איך להוציא לפועל שינוי/שיפור בכל תחום בחיינו?

מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות?
תאפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו מצב כך שאתם נכנסים לתוך העתיד ומושכים אותו אל תוך ההווה בתודעה שלכם במחשבה שלכם.הרובד האנרגטי – מזמין אותנו להתחבר מחדש לחזור – חופש לחלום חלומות גדולים. אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות מה נרצה לעשות למשל בהגשמה האישית?

הרובד המנטלי החשיבתי- כמובן שיציאה לחופשי דורשת תהליך כי המחשבה שלנו מאד פעילה מחשבות של ספק ביכולות שלנו חוסר אמונה ביכולת ליצור ניסים או מציאות שאנו רוצים.

תחשבו עכשיו על אדם כלשהו שנמצא בהגשמה של משהו שאתם רוצים להגשים בין אם למצוא זוגיות או שפע או בריאות ותכנסו לראש של אותו אדם, איך אותו בן אדם לפי דעתכם חושב? אם תרצו להצליח באיזה שהוא תחום נסו לקבל השראה מאותו אדם. מהם דרכי החשיבה של אותו אדם שהביאו אותו  להצלחה ותאמצו מחשבה אחת ולצאת מהתבנית שלכם מחשבה חופשית.

השראה יצירתיות כמו לקשקש על הנייר כמו שהיינו ילדים מאד משחרר את המחשבה שלנו .

  1. הרובד הרגשי – גם כאן דורש תהליכים כי אנו מאד מונעים על ידי מנגנונים רגשיים שמפעילים אותנו, אותם כפתורי הפעלה אוטומטיים – מישהו אמר מילה ומיד אנו נפגעים או כועסים או מגיבים באופן כלשהו שיושב על היסטוריה שדורשת טיפול עמוק אבל ניקח דוגמא לחופש ממקום אחר:
  2. המעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות עוברים ממצב של דכדוך עצבות הזדהות ממקום מאד כואב למקום של חגיגה ושמחה –איך עושים זאת? עושים ע”י בחירה (כדי לבחור רגשות צריך לעשות תהליכים עמוקים איך להשתחרר מהמנגנונים הקיימים)אך בחג הזה בחרו לכם רגש מקדם שתוכלו להתחבר אליו בכל פעם מחדש.
    אל תקחו משהו קיצוני ורחוק ממה שנמצאים בו היום אם לדוגמא אדם בשנה אבל אז לא לקחת חיבור לשמחה שזה ממש הקצה השני אך אפשר לבחור בשלווה ולשאול מה יכול לעזור להיכנס ולו לרגע לשלווה בתוך היום. אם תבחרו ברגש של שמחה תוכלו להזכיר את היכולת לבחור ממקום חופשי להרגיש אפילו לרגע שמחה גם ביום שכועסים. להתחבר לשמחה, להיזכר בפעמים שהרגשנו שמחה. שמחה על היש והטוב בחיים. כל מה שיכול לתגבר את השמחה.
  3. הרובד הפיזי – להרגיש חופש ברובד הגופני יכול להיות להניע את הגוף בחופשיות ובעיקר לצאת לפעולה. תבחרו נושא מקדם בחיים ותשאלו את עצמכם אם הייתם חופשיים כל דבר שיכול לקדם את הענין מה הייתם עושים? הניחו בצד את המגבלות (בגילי? במשקל שלי? במעמדי? במצבי הכללי?)ותאפשרו פעולה קטנה מתוך חופש פנימי משהו שמשחרר אתכם משהו שלוקח אתכם קדימה באותו נושא. לפעמים הפחד שלנו להכשל מונע מאיתנו ותוקע אותנו במקומות לא חופשיים בכלל והרבה פעמים פשוט לעשות.

כשאנו עומדים במקום אחד רואים נוף מסויים מה קורה שזזים? הנוף טיפה משתנה אני יכולה להיפתח לנופים חדשים ולמצוא שביל חדש שלא חשבתי עליו ויכולה לנוע בו יותר חופשי.

החופש שלנו יכול לנבוע מתנועה.. לא לחכות לכל מיני תשובות או למצב מיטבי שיקרה ואז נעשה פעולה אלא פשוט לעשות וכשמתחילים לזוז הנוף משתנה ונפתח והתובנות והאפשרויות והמגנוט של האנשים הנכונים או הידע הנדרש פשוט מתמגנט אלי

אהבת? אפשר לשתף מכאן

עוד בנושא

אלרגיות- סיפורה של נ’

“כל שמפו לשיער עושה לי צרות בראש….” נ’ אשה בשנות החמישים שלה הגיעה אלי לטיפול בתמציות תדרים בגלל אלרגיה ארוכת שנים לשמפו לשיער ולאיפור מכל סוג שהוא. שימוש בשמפו גרם לה לגירודים חזקים בראש (לטענתה לא היה סוג שמפו שלא ניסתה) ובגלל זה תמיד היתה עם שיער קצוץ שתספיק לה שטיפה במים. גם איפור הקל

לקריאה »

תדר אחד + 4 רבדים = הגשמה

“חופש אמיתי מגיע כאשר אנו מתייחסים לארבעת הרבדים המרכיבים אותנו” הרובד האנרגטי מזמין אותנו להתחבר לעצמנו ולהעיז ולחלום חלומות גדולים. אז אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות מה נרצה לעשות למשל בהגשמה האישית? מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות? אפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו

לקריאה »

איך משפיעה “אומגה” על הבריאות

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?   בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה

לקריאה »
Scroll to Top

מתנה הדרכה קצרה: שינוי בארבעה רבדים

אישור דיוור(חובה)
דילוג לתוכן