איך משפיעה “אומגה” על הבריאות

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי.

בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור בריאות קיימת, תמיכה בתהליכי פריון ולידה, וכן תיאורי מקרים של ריפוי שהם בבחינת נס.

השיטה קנתה את שמה בתחומי בריאות והאצת תהליכי החלמה, וכן בשיפור התחומים אחרים בחיים, כמו זוגיות, קריירה, מצב כלכלי או שיפור לקויות למידה, משום שבשיטה נלמדים כלים עוצמתיים למגנוט ויצירת מציאות בעזרת התדרים הגבוהים של האנרגיה המגנטית.

איך זה עובד?

האנרגיה מכוונת על ידי האדם לעצמו, או על-ידי מטפל בשיטה שלמד אומגה הילינג, בתהליכים פשוטים וקלים להפעלה.

בהפעלה עצמית, וכן בטיפול באחרים, האדם עובר תהליכי חיבור לתדר במסגרת קורס בשיטה, ולומד את האלמנטים, השיטות, הטכניקות והכלים לטיפול וריפוי, אותם הוא מפעיל בעזרת המחשבה וכן על-ידי שמיעת מדיטציות בדמיון מודרך שבהן משודר התדר.

מטפלים ומאמנים רבים שלומדים את השיטה משלבים אותה עם שיטות אחרות ומדווחים על שיפור ושדרוג משמעותי של הטיפול. אומגה והאנרגיה המגנטית יותר סינרגיה עם כל שיטה אחרת להעצמה משולבת. שילוב עם שיטות אחרות נעשה גם בהפעלה עצמית.

מאחר והאנרגיה עוצמתית, ישנם אנשים שמרגישים אותה בגוף, על-ידי תופעות כמו זרמים, עקצוצים, חום-קור, תחושת ציפה, שלווה גדולה או התחברות לקבלת מסרים ותובנות מרובד הנשמה.

שיטת אומגה מלמדת כיצד לכוון את האנרגיה המגנטית לצורך איזון כללי של המערכות החשובות, ובאופן ממוקד וספציפי לבעיות רפואיות שונות.

ארגז הכלים של השיטה

הכוונת האנרגיה, המטפל או האדם מפעיל עבור עצמו, משתמש בארגז כלים עצום, הפועל על ארבעה רבדים:

* הרובד הפיזי עצמו – איזון, פתיחה, ריפוי וטיפול באיבר או אזור מסויים בגוף וכן איזון כללי.

* הרובד הרגשי, המנטלי והאנרגטי – מצבי חוסר איזון בגוף הפיזי הינם תוצאה ישירה של חוסר איזון במערכות שמעליהן, הרגשות והמחשבות שלנו וכן מצב שדה האנרגיה שלנו.

בעת הכוונת האנרגיה, דרך כלים ומבנים ספציפיים לשיטה, נכנסת האנרגיה המגנטית לגוף הרגש ולרובד המנטלי והאנרגטי, ומתחילה לחולל בהם שיפור, איזון, שחרור וריפוי. תהליך זה תומך בגוף הפיזי בתהליכי ההחלמה ומעורר את “חכמת הגוף” היודע לרפא את עצמו.

פעמים רבות אנשים הלומדים את השיטה או מקבלים טיפול ב”אומגה הילינג” מדווחים על תחושות בגוף של חוויית האנרגיה המגנטית בעלת התדר הייחודי הזה, על-ידי תחושות של חום-קור, דקירות או עקצוצים, תחושת ציפה, סחרור קל, ואף כאב מקומי שחולף לאחר הטיפול, באזורים הזקוקים לאיזון וריפוי.

בתהליכי החלמה ממחלות כרוניות או אוטו-אימוניות, מומלץ שהאדם עצמו ילמד כיצד לרפא את עצמו בעזרת שיטת אומגה, משום שגם אם הוא נעזר במטפל, ישנה חשיבות לתחזוקה היומיומית כדי לשמור על תדר גבוה, התומך בתהליכי הריפוי וההחלמה.

אהבת? אפשר לשתף מכאן

עוד בנושא

אלרגיות- סיפורה של נ’

“כל שמפו לשיער עושה לי צרות בראש….” נ’ אשה בשנות החמישים שלה הגיעה אלי לטיפול בתמציות תדרים בגלל אלרגיה ארוכת שנים לשמפו לשיער ולאיפור מכל סוג שהוא. שימוש בשמפו גרם לה לגירודים חזקים בראש (לטענתה לא היה סוג שמפו שלא ניסתה) ובגלל זה תמיד היתה עם שיער קצוץ שתספיק לה שטיפה במים. גם איפור הקל

לקריאה »

תדר אחד + 4 רבדים = הגשמה

“חופש אמיתי מגיע כאשר אנו מתייחסים לארבעת הרבדים המרכיבים אותנו” הרובד האנרגטי מזמין אותנו להתחבר לעצמנו ולהעיז ולחלום חלומות גדולים. אז אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות מה נרצה לעשות למשל בהגשמה האישית? מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות? אפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו

לקריאה »

איך להוציא לפועל שינוי/שיפור בכל תחום בחיינו?

מה החלום שלכם לגבי מערכות יחסים? מה החלום לגבי שפע? לגבי בריאות? תאפשרו לעצמכם לחלום ולדמות את עצמכם בעיני רוחכם באותו מצב כך שאתם נכנסים לתוך העתיד ומושכים אותו אל תוך ההווה בתודעה שלכם במחשבה שלכם.הרובד האנרגטי – מזמין אותנו להתחבר מחדש לחזור – חופש לחלום חלומות גדולים. אם עכשיו הכל אפשרי ואין שום מגבלות

לקריאה »
Scroll to Top

מתנה הדרכה קצרה: שינוי בארבעה רבדים

אישור דיוור(חובה)
דילוג לתוכן